Koszyk

Twój koszyk jest pusty

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

🛍️ Zakupy i zamówienia

 

Czy mogę edytować zamówienie po jego złożeniu?

Tak, ale tylko jeśli ma status "złożone" lub "oczekiwanie na premierę". Jeśli zamówienie zostanie przez nas realizowane, nie będzie już możliwości jego edycji.


Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy przelew natychmiastowy (Autopay), płatność przy odbiorze przesyłki, InPostPay oraz płatności odroczone PayPo.


Czy jest możliwość płatności ratalnej? 

Możesz skorzystać z płatności odroczonej PayPo, która pozwala na spłatę zakupu w jednej racie po 30 dniach lub w kilku ratach w zależności od wartości zakupów.


Czy realizujecie zamówienia za granicę?

Niestety nie.


Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedną przesyłkę?

Tak, wystarczy, że podczas składania zamówienia, w formie dostawy wybierzesz opcję "połącz z innym zamówieniem", a w uwagach do zamówienia podasz numer zamówienia, z którym mamy je połączyć.


Czy mogę zwrócić zamówienie?

Tak, zgodnie z prawem masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Gra nie może być odfoliowana ani używana. Szczegóły znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.


W mojej grze jest uszkodzony komponent lub nie ma go wcale, co mam robić?

Skontaktuj się bezpośrednio z wydawcą gry, powinien bez problemu wysłać Ci brakujące lub nieuszkodzone elementy. My sami jako sklep nie posiadamy takich zapasów. 


 

📦 Wysyłka i pakowanie

Jak zabezpieczacie gry na czas transportu?

Z najwyższą starannością – ekologicznie, ale bezpiecznie. Używamy recyklingowych materiałów, ale zabezpieczamy paczki tak, aby dotarły w idealnym stanie, nawet z delikatnymi komponentami.


Czy oferujecie odbiór osobisty?

Tak, zamówienie można odebrać na jednym ze spotkań Wolskiej Grupy Planszówkowej, która ma swoje spotkania w Warszawie, przy ulicy Wolskiej 46. Szczegóły znajdziesz w zakładce WGP - szczegóły odbiorów


Czy macie sklep stacjonarny?

Niestety, JESZCZE nie ;) Na razie działamy w pełni online, dzięki czemu możemy oferować unikatowe gry planszowe szybciej i w lepszych cenach. Zawsze możesz do nas napisać – chętnie doradzimy.


 

🎁 Usługi dodatkowe

Co dokładnie obejmuje usługa przygotowania gry do rozgrywki?

Usługa obejmuje:

- zdjęcie folii z egzemplarza gry
- wypchanie żetonów i utylizacja wyprasek
- segregacja komponentów
- zapakowanie wszystkich komponentów w woreczki strunowe (liczba woreczków zależna od liczby typów komponentów)


Czy macie usługę koszulkowania kart?

Tak, podobnie jak usługa przygotowania gry do rozgrywki jest to opcja dodatkowo płatna. Abyśmy mogli zrealizować usługę, konieczne jest dodanie do koszyka odpowiedniej ilości i rodzaju koszulek!


Co oznacza opcja "zapakuj jako wygrana w konkursie"?

Dołączamy do Twojej przesyłki specjalną karteczkę z napisem "gratulujemy wygranej w konkursie". Dowód zakupu dostajesz jedynie drogą elektroniczną na podany adres e-mail... Ta opcja kierowana jest do tych, którzy potrzebują "zatuszować" przed kimś swój zakup ;)